راهنمای خرید بهترین دستگاه نانوایی

خرید دستگاه نانوایی

برای خرید دستگاه نانوایی به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ همانطور که می دانید دستگاه نانوایی یکی از اصلی ترین و مهم ترین تجهیزات موجود در نانوایی فانتزی ها و قنادی ها می باشد.

در مطالب قبلی شما را با چند فاکتور مهم در خرید فر قنادی آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در خصوص خرید دستگاه نانوایی اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

کوره ها قلب و روح هر نانوایی هستند. چه در حال فروش نان، کیک، پای، کلوچه یا انواع دیگر شیرینی باشید، موفقیت نانوایی شما تا حد زیادی به اجاق ها بستگی دارد. بنابراین، بسیار مهم است که شما در خرید دستگاه نانوایی با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید که دارای ویژگی های خاص برای پاسخگویی به نیازهای شما و تأمین تقاضای مشتری برای محصولات پخته شده شما باشد.

خرید دستگاه نانوایی

راهنمای خرید دستگاه نانوایی

این راهنمای خرید جامع به شما کمک می کند تا کوره ای مناسب برای تجارت خود انتخاب کنید. ما در مورد انواع اجاق های متداول در نانوایی ها و اینکه چگونه می توانند برای آشپزخانه شما مفید باشند صحبت خواهیم کرد. ما همچنین در مورد عواملی که باید هنگام انتخاب یک واحد خاص در نظر بگیرید و ویژگی هایی که می خواهید در دستگاه نانوایی خود داشته باشید صحبت خواهیم کرد.

اندازه مناسب را پیدا کنید

پس از تعیین اندازه کوره مورد نیاز برای نانوایی خود، دریابید که چقدر فضای لازم برای دستگاه نیاز دارید. آشپزخانه های بزرگ تجاری به طور واضح می توانند از پس چندین واحد بزرگ برآیند، اما نانوایی ها و شیرینی فروشی های کوچکتر باید نقشه کف خود را کاملاً تجزیه و تحلیل کنند.

یکی دیگر از عواملی که باید به آن فکر کنید، تعداد محصولات پخته شده است که باید برای تأمین خواسته مشتری آماده کنید. چه تعداد از مواد غذایی همزمان می توانند در اجاق گاز قرار بگیرند و بپزند؟

هر محصول متفاوت برای پخت چه مدت زمان نیاز دارد؟ چه تعداد مشتری گرسنه در هر زمان منتظر سفارش خود هستند؟ و چه مدت حاضرید مشتریان گرسنه خود را منتظر نگه دارید؟ پرداختن به این سوالات به شما ایده می دهد که شما تا چه اندازه به دستگاه نانوایی خود نیاز دارید.

بررسی قیمت

در واقع در بیشتر موارد سایز و اندازه دستگاه نانوایی نمی تواند بر قیمت آن خیلی موثر باشد البته این عامل که یک دستگاه بزرگ تر و جا دار تر باشد ممکن است کمی بر قیمت دستگاه نانوایی تاثیر داشته باشد اما مهم ترین فاکتوری که بر قیمت موثر است تجهیزات و همچنین نوع تکنولوژی است که در این نوع دستگاه ها به کار می رود.

شما می توانید بسته به بودجه ای که در نظر گرفته اید دستگاه هایی از ۶۰ دلار تا ۳۰۰ دلار را خریداری کنید.

دستگاه خمیر ساز

این نوع دستگاه ها اندازه ها و اشکال مختلفی دارند، در برخی از دستگاه های نانوایی ممکن است حداقل یکی از این دستگاه ها برای ورز دادن خمیر مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع وسیله ها می توانند خمیر شما را با روش های مختلفی آماده کنند.

تایمر

تایمر یکی از مهم ترین امکاناتی است که یک دستگاه نانوایی باید آن را داشته باشد. با استفاده از تایمر می توانید برنامه زمانی دلخواهتان را به سیستم بدهید تا سر موفعی که می خواهید دستگاه روشن شود و به طور اتوماتیک شروع به پخت نان کند.

صدا

برخی از دستگاه ها در زمان پخت نان صدای بسیار زیادی را تولید می کنند و ممکن است این عامل موجب ناراحتی شما و اطرافیان شود از این رو اگر به سرو صدا حساس هستید بهتر است تا در زمان خرید این دستگاه ها به بی صدا بودن آن توجه کنید.

آلارم

اگر دستگاه شما دارای زنگ آلارم یا زنگ هشدار باشد می توانید از پایان یافتن زمان دقیق پخت اطلاع حاصل کنید و به موقع دستگاه را خاموش کنید. داشتن آلارم و زنگ هشدار از مهم ترین فاکتور هایی است که در زمان خرید این دستگاه ها باید مورد بررسی قرار دهید.

پیدا کردن ترکیب مناسب تجهیزات نانوایی برای تجهیز نانوایی جدید شما می تواند یک کار دلهره آور به نظر برسد. مهم این است که نه تنها در مورد آنچه می خواهید تولید کنید ، بلکه چقدر فکر کنید، زیرا این جزئیات بر روی تجهیزات خاصی که باید خریداری کنید تأثیر می گذارد.

چه به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید باشید، چه کسب و کار فعلی خود را گسترش دهید، یا چند قطعه قدیمی را جایگزین کنید ، می خواهید تجهیزات مناسب را خریداری کرده و بیشترین هزینه را برای پول خود دریافت کنید. در زیر، ما لیستی از نکات و پیشنهادات را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند بهترین تجهیزات نانوایی را برای نیازهای خود تهیه کنید! علاوه بر این ، ما حتی یک چک لیست قابل بارگیری برای کالاهای کوچک ضروری را برای استفاده در نانوایی خود قرار داده ایم.

تهیه خمیر

نخستین قدم در تهیه نان یا هر نوع نان پخته شده دیگر ، آماده سازی خمیر است. مخلوط کردن درست این خمیر برای کیفیت و بافت محصول نهایی بسیار مهم است. در حالی که یک روش بسیار کوچک یا صنعتگر ترجیح می دهد خمیر نان خود را با دست روی میز نانوا با چوب ۳۹ مخلوط کنند ، اکثر نانوایی های تجاری حداقل یک مخلوط کن ، اگر نه چند مخلوط کن ، می خواهند.

میکسرهای تجاری در اندازه های گیج کننده ای از اندازه های کوچک ، از ۵ qt موجود هستند. مدل های میز کار تا ۱۰۰ qt. واحدهای طبقه اکثر نانوایی های متوسط ​​تا بزرگ دارای چندین واحد بزرگ طبقه هستند و ممکن است از طبیعت قابل حمل واحد پیشخوان شماره ۳۹ بهره مند شوند، که به مخلوط کردن سریع و آسان دسته های کوچک یخ یا پر کردن کمک می کند. راهنمای میکسر تجاری ما یک منبع عالی با جزئیات بیشتر در مورد میکسرها ، از جمله نمودار اندازه مناسب است. مهمترین عامل این است که قابلیت های میکسر را با آنچه می خواهید با آن انجام دهید مطابقت دهید.

جدا کننده و ورق خمیر

جداکننده های خمیر قطعات تخصصی تجهیزات نانوایی تجاری هستند که یک دسته بزرگ از خمیر را برداشته و آن را به شکل توپ های با اندازه و وزن یکسان تقسیم می کنند تا هنگام تهیه پای، نان یا حتی پوسته پیتزا نتایج ثابتی حاصل شود. خمیرگیرها یک توپ خمیر را برداشته و رول می کنند و آن را به اندازه و ضخامت که تعیین کرده اید کش می دهند. این باعث ایجاد قوام در پوسته پای و خمیر پیتزا می شود.

دستگاه های جدا کننده خمیر و ورقه برها صرفه جویی کننده خوبی در کار هستند و به شما کمک می کنند تا ثبات خروجی خود را بهبود بخشید. با این حال ، شما می خواهید بازگشت سرمایه را در نظر بگیرید ، زیرا خرید آنها در ابتدا می تواند حجیم و گران باشد. در نتیجه ، آنها اغلب در موسسات با حجم بیشتر استفاده می شوند.

هنگام تصحیح خمیر نان ، اجازه می دهید قبل از پخت ، آن را بالا بیاورد. از آنجایی که خمیر در محیط های گرم و مرطوب بهترین حالت را می گیرد ، شما احتمالاً می خواهید در برخی از کابینت های مقاوم سرمایه گذاری کنید. این تجهیزات تخصصی به درجه حرارت و رطوبت کامل می رسند تا نتایج یکنواخت و تکرار شونده به دست آید. کافی است بگوییم که تعداد تنوع و سبک کابینت های مقاوم موجود بسیار زیاد است. ملاحظات خرید:

اندازه کامل ارتفاع ، ۳/۴ ارتفاع ، ۱/۲ ارتفاع ،

درب شیشه ای یا درهای محکم ، درب کامل یا درب شکاف دار تنظیمات داخلی سرسره های سیم ثابت ، سرسره های بار لب ، قفسه ها را باید مورد بررسی قرار دهید.

برای خرید دستگاه نانوایی با مناسب ترین قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

خانه خدماتتماس ارتباط با ما
09132060615