آشنایی بیشتر با دو نوع فر نانوایی


چندین دهه است که فر نان فانتزی، فر قنادی و فر نانوایی با تجهیزات ویژه ای تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. سازندگان این نوع فر ها به دنبال آن هستند که تمامی این فرها را با تجهبزات وبژه ای وارد بازار کنند که چه فر های قنادی و نان فانتزی گازی و چه فر های قنادی و نان فانتزی برقی مصرف بهینه ای داشته باشند. در این مقاله نیز قصد داریم به توضیح دو نوع محبوب  از فر های نان سنتی بپردازیم و ویژگی های آن را با شما در میان بگذاریم.

یورومت یک فر نانوایی کلاسیک با کشوی کناری می باشد. این فر نانوایی، فناوری و تکنولوژی مدرن را با طراحی پاک و ممتاز ترکیب کرده است تا پاسخگوی تمام نیازها باشد. نتیجه پخت بی نقص ضمانت این فر نانوایی می باشد.

این فر نانوایی در زمان صرفه جویی می کند. با بخش پخت بهداشتی که این فر نانوایی دارد، نظافت فر آسان می شود. با اضافه کردن سیستم نظافت و شست و شوی خودکار پروکلین که در وقت صرفه جویی می کند و بسیار نیز آسان می باشد، محفظه پخت این فر نانوایی با فشردن یک دکمه به صورت بهداشتی تمیز خواهد شد.

مرحله بعدی سیستم شست و شوی کاملا خوکار پروکلین ۳۶۵، جعبه تمیز کننده می باشد که دارای مواد شوینده ای است که به قسمت پشت فر متصل شده است و هر سال یکبار طی سرویس های دوره ای پر می شود. این مورد منجر به فر نانوایی تمیز از هر نظر می باشد.

شرکت یورومت همواره در فکر صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد، و یونیت کنترل IS 600 E برنامه ریزی دستور پخت های مختلف را آسان می کند. جزییاتی نظیر چراغ LED و کنترل پخت هوشمند باعث افزایش سطح صزفه جویی در مصرف انرژی این فر نانوایی می شود. عایق بندی حرارتی باعث می شود که دمای سطح فر و جداره های آن در سطح متوسط حفظ شود و بدین ترتیب مصرف انرژی نیز کاهش بیابد.

فر نانوایی برای پخت سنتی

فرهای ابو با اندازه و ارتفاع مختلف، فضای مورد نیاز برای حجم و میزان مختلف پخت نان را فراهم می کند. ابو ۱۲۸ دارای محفظه پخت با ارتفاع ۱۴۵ و ۱۹۵ میلی متر دارد و در طرح استیل ضد زنگ و طرح قدیمی موجود می باشد.

فر نانوایی ابو باعث پخت بسیار عالی نان می شود، زیرا گرمایش از بالا و پایین  باعث پخت بهتر لایه های مختلف نان و ایجاد رنگ دلنشینی بر روی آن می شود. محفظه عایق بندی شده پخت این فر نانوایی باعث اتلاف انرژی و گرمای کمتر و در نتیجه کاهش مصرف انرژی می شود.

سرویس و هم چنین تعمیر و نگهداری فر نانوایی ابو بسیار آسان است. درب فر را بدون آن که حتی یک پیچ شل کنید قابل جدا شدن است، بنابراین داخل جداره فر برای نظافت به راحتی قابل دسترس می باشد.

همانطور که در بالا مطالعه نمودید دو نوع از فر نان سنتی را به شما معرفی کردیم. با ما همراه باشید تا در مقالات هفته های آینده شما را با فر های نانوایی و فر قنادی و فر نان فانتزی بیشتری آشنا کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

خانه خدماتتماس ارتباط با ما
09132060615