انواع فر نان فانتزی با طراحی مدرن


با توجه به پیشرفت کشورهای مختلف در بسیاری از امور، امروزه قادر به مشاهده صنایع مختلفی هستیم که رو به رشد می باشند و تغییرات گسترده ای در آنها ایجاد شده است. یکی از این امور صنعت خوراکی هاست. با رشد جمعیت و تقاضای زیاد مردم دیگر روش های صنعتی در این صنعت جوابگو نبوده است و امروزه در خط تولید بسیاری از  کارخانجات تغییرات زیادی اعمال شده است. فر نان فانتزی نیز یکی از همین تغییراتی است که امروزه یا آن روبرو هستیم. در این مقاله می خواهیم به توضیح یکی از فر های قنادی و نان فانتزی مدرن بپردازیم.

توصیف فر نان فانتزی

این نوع فر نان فانتزی به این منظور طراحی شده است تا محصولاتی با کیفیت و استاندارد بالایی را در مکان محدود و خیلی کوچکی تولید کند.

فر نان فانتزی پالین که یکی از فر های شناخته شده می باشد دارای استاندارهای بین المللی یک فر و ویژگی های طراحی بسیار مطلوبی است، قابل توجه است بدانید این نوع فر های نان فانتزی هم برای پخت کیک و هم برای تولید نان فانتزی بسیار مناسب هستند. طراحی محفظه احتراق این نوع فر به گونه ای است که به دلیل تعداد زیاد خمیرهای نان و طراحی منحصر بفرد مدار گازی, فضا و سطح و مبدل حرارت بسیار پهناوری دارد.

فر گردان قنادی

با توجه به اینکه برخی نانوایی ها تعداد پخت نان بالایی دارند این نوع فر نان فانتزی آنها را قادر می سازد تا در یک پخت تعداد زیادی نان بپزند.

این طراحی و راه حل در کنار مبدل های حرارت استیلی ضد زنگ و ضخیم، این خصوصیت را به فر نان فانتزی می دهد تا یه محصول ویژه و چشمگیر به نظر بیاید.

جالب توجه است بدانید که این نوع فر نان فانتزی نوع الکتریکی نیز دارد که در نوع الکتریکی، در قسمت حرارت و گرمایی فر، ترکیبی از المان های حرارت های باله دار وجود دارد که که سطح بسیار زیادی را ساطع و به وجود می آورد و مبدل حرارتی بسیار مناسبی دازد.  به علاوه، ژنراتور بخار آب که در سرتاسر قد یا طول داخلی فر نان فانتزی تعبیه شده است، عرضه بخار قابل توجه ای را تضمین می کند.

ویژگی های تکنیکی

ظرفیت ظرف های فر: بالای ۲۰ تا در هر قفسه

قدرت گرمایشی (گازی): ۱۸۰ هزار BTU در هر ساعت

قدرت گرمایشی (الکتریکی): ۳۴.۵ کیلو وات

اندازه: ۱۰۸۰× ۱۵۴۰× ۲۴۱۰

وزن: ۸۵۰ کیلوگرم

با توحه به ویژگی های اشاره شده در بالا امیدواریم که بتوانید بهترین فر را برای کار خود در نظر داشته باشید و همچنین امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

خانه خدماتتماس ارتباط با ما
09132060615