آشنایی با فر قنادی صنعتی و اجزای آن


بدون شک تا به حال در مورد فر منزل تبلیغات زیادی دیده و شنیده اید. اما ممکن است تا به حال در مورد فر قنادی مطلبی نشنیده و یا اطلاعات کافی نداشته باشید. کاملا عادی است که در مورد فر قنادی مطالب زیادی نشنیده باشید زیرا اکثر قنادها و شیرینی پزی ها با این نوع فرها سرو کار دارند. اگر شناخت فر قنادی برای شما جالب می باشد و از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به کیک پزی دارید و یا در صنعت شیرینی و کیک پزی تازه کار می باشید پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را دنبال کنید.

فر قنادی صنعتی چیست؟

فر قنادی با دمای کم، ابتدایی ترین تجهیزات بخش های شیرینی و کیک پزی است که در کارخانجات صنعتی قنادی یا کیک پزی های شناخته شده با تولید کیک و شیرینی گسترده از آنها استفاده می شود. جالب توجه است بدانید که اجزای فر قنادی شامل یک کوره، یک دستگاه انتقال گرما و یک اتاقک کیک پزی می باشد.

قبل از تهیه فر قنادی شناخت نوع آن و تهیه آن بر اساس چه معیارهایی حائز اهمیت می باشد. این نکته بسیار اساسی است که آگاه باشید بسته به شرایط و نیازتان چه نوع فر قنادی تهیه می کنید. فر های قنادی بر اساس شرایط زیر دسته بندی می شوند:

نوع گرمایشی آنها

گرمایش این نوع فرهای صنعتی به دو صورت می باشد یا به صورت مداوم است یا به شکل دوره ای وجود دارند.

ساختار گرمایشی آنها

قابل توجه است بدانید چهار مدل ساختار متفاوت گرمایشی وجود دارد که شامل ساکن، کشویی، چرخشی و یا حامل می باشد.

 سیستم گرمایشی

سیستم گرمایشی یکی از عوامل مهمی است که در فرهای قنادی باید در نظر گرفته شوند. گرمایش این نوع فرهای قنادی صنعتی یا با مجرا یا لوله کوچک، لوله های آتش یا سیستم تماسی گرما تولید می شود.

روش های گرمایشی

همانطور که می دانید امروزه روش های گرمایشی متفاوتی در انواع فر و ااق ها تعبیع شده که در فر قنادی صنعتی یا به طور سوخت جامد، مایع و سوخت گازی و یا انرژی الکتریکی می باشد.

تعداد اتاقک یا قفسه های کیک پزی

و در نهایت تعداد اتاقک یا قفسه های کیک پزی آخرین جز دسته بندی فرهای قنادی صنعتی می باشد. این نوع اتاقک های کیک پزی یا به صورت تک طبقه می باشد و یا دارای چندین طبقه است.

همانطور که مشاهده نمودید عواملی که قبل از تهیه فر قنادی باید در نظر بگیرید زیاد می باشد و دانستن و شناختن هر یک اساسی می باشد. شناخت هر چه بیشتر این عوامل و اجزا به شما هم در ذخیره هزینه ها کمک خواهد کرد و هم به نیاز شما پاسخ خواهد داد.

اگر قصد دارید در مورد فرهای قنادی صنعتی بیشتر بدانید پیشنهاد می کنم سایت ما را دنبال کنید زیرا در مقالات آینده مطالب جالبی برای شما فراهم خواهیم نمود. برای کسب اطلاع از نحوه تهیه فر قنادی و یا قیمت فرهای قنادی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

خانه خدماتتماس ارتباط با ما
09132060615