در این مقاله نیز مانند مقالات پیشین قصد داریم تا شما را با یک مدل از فر های قنادی آشنا کنیم. اگر قصد آشنایی با فر قنادی و فر نان فانتزی دارید پیشنهاد ما به شما این است که به قسمت محصولات فر قنادی و فر نان فانتزی موجود در سایت مراجعه نمایید. در این مقاله می خواهیم به توضیح در مورد فر قنادی R-EVOLUTION بپردازیم پس این مطلب را از دست ندهید.

فر قنادی R-EVOLUTION، پخت سنتی را با استفاده بهینه از فر قنادی بهینه کرده است و صرفه جویی در مصرف انرژی را تا ۳۰ درصد نسبت به فرهای معمول ارائه می دهد. این فر قنادی قابلیت پخت طیف گسترده ای از محصولات مرغوب و با کیفیت را دارد. ترکیب منحصر به فرد انتقال حرارت و سطح افزایش یافته اشعه مادون قرمز که با استفاده از سرامیک های مخصوص این فر حاصل می شود، باعث می شود که شیرینی ها و نان های مختلفی با کیفیت مرغوب تهیه کنید.انتقال حرارت سریع تر در عین حال ملایم تر این فر قنادی ، ویژگی های پختی را ارائه می دهد که تنها منحصر به این فر می باشد. به مرور محصولاتی که می پزید دارای سطح یکدست تر، حجم بهینه تر، ترد بودن دلچسب تر، طلایی شدن براق تر و میزان ماندگاری بیشتری خواهند شد. به لطف انتقال حرارت بزرگ تر همراه با قابلیت تولید گرمای دائم و منحصر به فرد این فر قنادی ، راندمان گرمایی بیش از ۹۰ درصد خواهد بود.

فر گردان قنادی

جزییات کامل کیفیت برتر این فر قنادی:

تبادل کننده گرمای سطحی منحصر به فرد  که پنج سال خدمات پس از فروش نیز به همراه دارد.

این نوع فر قنادی دارای قابلیتی است که گرما را به مدت طولانی برای پایداری دما حفظ می کند و پس از باز کردن درب فر از دست رفتن گرما را به حداقل می رساند.

جریان هوای بهینه شده با یک سیستم چرخش هوای ارتقا یافته و فن رادیال با راندمان بالا برای اطمینان از پخت یکدست، بدون وجود این احتمال که محصول بیش از حد خشک شود

نازل های ورود بخار با ظرفیت بالا متصل به مجراهای گاز با جریان داغ، تا یک پخت با مصرف انرژی بهینه حاصل شود

گرما دهنده عمودی که سریعا آماده به کار می شود بدون آن که نیازی باشد از قبل فر قنادی را گرم کرد

کنترل کننده IQ TOUCH به صورت استاندارد دمای فر قنادی را کنترل می کند.

نشان دهنده ای بر روی فر وجود دارد که سطح جریان گرما را به نمایش می گذارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

خانه خدماتتماس ارتباط با ما
09132060615