همه چیز در مورد فر نان فانتزی (بخش اول)


آیا تا به حال در مورد فر نان فانتزی مطلبی خوانده یا اطلاعاتی کسب کرده اید؟ آیا می داندی فر نان فانتزی به چه مدل هایی وجود دارد؟ آیا تفاوت فر نان فانتزی با دیگر فرهای موجود در قنادی و شیرینی پزی را می دانید؟ اگر شما هم جر افرادی هستید که با این مسائل آشنایی ندارید و یا فرد تازه کار در این حرفه هستید و قصد دارید مغازه ای از خود داشته باشید و فر نان فانتزی تهیه کنید  پیشنهاد می کنیم مقالات ما را حتما بخوانید زیرا مطالب مفیدی در مورد فر نان فانتزی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

هدف ما کمک به آشپزهای خانگی برای پخت بهترین نان می باشد و با حمایت تقریبا ۸۰۰ نانوا از ۲۰ کشور جهان سعی در رسیدن به این امر داریم. ما به تولید فر و ارسال آن به نانواهای سراسر کشور می پردازیم.

مشاهده این مورد که غذاهای خوشمزه در فر پخته می شود برای ما دوست داشتنی است و از اشتیاق نانواهای خانگی به وجد می آییم که نزد ما می آیند تا نظرات، دستور تهیه و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارند.

ما به عنوان طراحان محصول معتقدیم که فرآیند طراحی همواره در حال انجام است و همواره به دنبال راهی برای بهتر ، آسان تر و جذاب کردن شرایط می باشیم. با نظراتی که از جانب شما ارسال شد به معرفی فر جدید خود می پردازیم. فر جدید با استفاده از روش محفظه بسیار داغ (سوپرهیت) پخت نان در خانه را آسان تر از همیشه می کند. مجموعه ما چندین قطعه جدید طراحی کرده اند که با فر اصلی کار می کنند تا هنگام پخت نان بهترین نتیجه حاصل شود.

درپوش از نو طراحی شده

هدف ما به حداقل رساندن میزان اقدامات سنگین و گرمی می باشد که باید برای پخت نان انجام دهید، بنابراین درپوش جدیدی طراحی کرده ایم که مطابق با دستگیره جدا شونده می باشد. این مورد باعث می شود که استفاده از فر آسان تر شود و هنگام پختن نان نیازی به تماس با قسمت های داغ فر نباشد.

باقی ماندن اضافات در فر

مجموعه ما دوست دارد که انواع مختلف نان در فر بپزید و می دانیم که شما هم از انجام این کار لذت می برید. پختن نان در این فر مقداری تمرین لازم دارد و ممکن است برای بعضی افراد خسته کننده باشد. با طراحی سینی ای که داخل محفظه پخت فر قرار می گیرد، گذاشتن و برداشتن نان داخل فر را آسان تر کرده ایم. با استفاده از دستگیره جداشونده ای که با درپوش جدید کار می کند، می توانید نان های خوشمزه و با ظاهر زیبایی بپزید بدون آنکه نگران مشکلات پخت شوید.

با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد فر های نان فانتزی برای شما مطلب تهیه نماییم و از خصوصیات ویژه آن بیشتر اطلاعات کسب کنید. برای اطلاع از انواع فر نان فانتزی می توانید به وسیله شماره های موجود در سایت با همکاران متخصص ما در این زمینه تماس بگیرید و از آنها در مورد انواع فر نان فانتزی و قیمت آن اطلاعات کسب کنید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!

خانه خدماتتماس ارتباط با ما
09132060615