انواع فر نان فانتزی و قنادی


فر قنادی و فر نان فانتزی یکی از عوامل تاثیرگذار در پخت و پز نان و کیک و شیرینی هستند که به پخت کامل و بدون خشکی کیک یا شیرینی و مغز پخت شدن نان کمک ویژه ای می کند. اهمیت به فر مورد استفاده در شیرینی پزی یکی از عمده کارهایی است که شیرینی پز های حرفه ای همیشه آن را در اولویت خود قرار می دهند.

قلب تپنده هر نانوایی بزرگی ، یک فر صنعتی یا تجاری معتبر، با طول عمر بالا و بهترین کیفیت با هزینه های عملکرد مناسب می باشد. مجموعه ما در عوامل گفته شده هیچ کوتاهی انجام نمی دهد و سعی در برآورده کردن آن ها به بهترین شکل ممکن می باشد.

اگر می خواهید نانوایی شما بدون مواجه شدن با مشکل خاصی به کار ادامه دهد، طیف گسترده ای از فرهای پولین را به شما معرفی می کنیم که در صنعت ساخت فر از تجربه ۸۰ ساله برخوردار است. هر کدام از طرح های پولین نتیجه بیش از ۳ نسل توسعه و تکامل در ساخت فر نانوایی می باشد که در هر کدام از آن ها آخرین و به روزترین نوآوری های فناوری و تکنولوژی را معرفی می کنیم. همین نوآوری ها می باشد که این فر های صنعتی و تجاری را نسبت به رقیبان متمایز می کند. علاوه بر این، پیشرفت هایی که در روش ها و تکنیک های تولید ما وجود دارد باعث می شود که قیمت این فرها نسبت به رقیبان و مدل های مشابه بسیار مقرون به صرفه باشد.

مجموعه کاملی از سینی و قفسه های این فر وجود دارد ، پاسخگوی تمام نیازهای شما در امر پخت بیسکویت، کلوچه و نان می باشد. جهت اطلاع از انواع محصولات فر نان فانتری و فر قنادی و تهیه آنها می توانید با شماره های ارتباطی در سایت تماس بگیرید و از مسئولین مربوطه اطلاعات کسب نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

خانه خدماتتماس ارتباط با ما
09132060615