نتیجه بیش از ۸۵ سال تکامل مداوم در حوزه تکنولوژی پخت نان


فر قنادی و فر نان فانتزی پولین دک تنها انتخاب مناسب برای افرادی است که قصد ندارند شیوه های سنتی پخت را کنار بگذارند و در صدد کسب بالاترین سطح کیفیت و تولید مرغوب ترین محصول می باشند. طی سالیان متمادی و تکامل تکنولوژی، مدل های مختلف فر قنادی طراحی شده است که با وجود اینکه انعطاف پذیری های لازم را نداشته است ولی با این وجود ، مسیر تولید محصولات با کیفیت در مدل ها و اندازه های مختلف را هموار کرده است. پس از گذشت سال ها و کسب تجربه های ارزشمند، فر قنادی و فر نان فانتزی به سطحی از انعطاف پذیری رسیده است که علاوه بر مجهز بودن به آخرین شیوه های پخت، حتی منحصر به فرد ترین و متفاوت ترین نیازها را نیز پاسخگو خواهد بود. به منظور گسترش و ارائه ارزش و قابلیت های این نوع فر قنادی و فر نان فانتزی، می توانیم مدلی از این فر را به شما ارائه دهیم که به راحتی می توان به اختلاف دمای مورد نظر در محفظه های پخت دست یافت. هنگامی که این مشخصه های منحصر به فرد با اندازه های مختلف فر که مجموعه ما قادر به ارائه می باشد ترکیب می شود، می توانیم این ادعا را داشته باشیم که فر هایی در اختیار شما قرار می دهیم که تمام نیازهای پخت شما را برآورده می کند.

با کمک تکنسین های متخصص و ماهر و شبکه ارائه خدمات به کل کشور، ما مفتخر به این هستیم که اعلام کنیم در هر نقطه ای از کشور که حضور داشته باشید می توانیم خدمات نصب و پشتیبانی را به طور کامل به مشتریان ارائه دهیم. دانش کامل ما از تجهیزات فر پولین و هم چنین حرفه ای بودن مجموعه، ما را قادر می سازد که بیش از پیش بتوانیم خدمات مناسب مشتریان ارائه دهیم. اگر به دنبال کارآیی بالای فرهای چرخشی می باشید، با انتخاب فرهای پروبیک می توانید از ویژگی های پخت منحصر به فرد فرهای مجهز به لوله های بخار بهره مند گردید. فر قنادی پولین مصرف انرژی کمی دارد در حالی که نیازهای پخت شما را با بالاترین کارآیی ارائه می دهد.

حداکثر انعطاف پذیری و کارآیی

طیف وسیع فرهای قنادی و فرهای نان فانتزی برقی مجموعه ما، خواسته های پخت شما که قبل از این برآورده نمی شدند را پاسخگو خواهد بود. قبل از طراحی این فر قنادی، ترکیب انعطاف پذیری فر قنادی و فر نان فانتزی برقی با مصرف انرژی کم و عملکرد مقرون به صرفه امکان پذیر نبود. مجموعه ما پس از سال ها صرف منابع و هزینه زیاد ، به راه حل مناسبی برای این مشکل دست یافته است و فر قنادی الترودراگو و فر نان فانتزی استراتوس را طراحی کرده است. این فرها نسبت به رقبای خود که از تکنولوژی های قدیمی استفاده می کنند، بهترین انتخاب در زمینه ترکیب بهترین کارآیی و کمترین مصرف انرژی را دارا می باشند.

 فر قنادی و فر نان فانتزی انواع متفاوت و متنوعی دارند که هر یگک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. می توانید انواع آن ها را در سایت ما مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

خانه خدماتتماس ارتباط با ما
09132060615