دستگاه نانوایی رستوران

دستگاه نانوایی رستوران یکی از کاربردی ترین انواع دستگاه های نانوایی به شمار می آید چرا که هر رستوران اگر دستور پخت نان مخصوص به خود را داشته باشد و با استفاده از دستگاه های مخصوص نان بپزد برای مشتریان بسیار جذاب تر می باشد.

آسیا پخت ارائه دهنده برترین انواع دستگاه نانوایی می باشد و شما می توانید دستگاه مورد نیازتان را با خیالی راحت ار این مجموعه تهیه کنید.

عملکرد دستگاه نانوایی رستوران

دستگاه نانوایی رستوران یک دستگاه همه کاره است. برای تهیه نان، مواد خود را اضافه کنید و برنامه دستور پخت خود را انتخاب کنید. از آنجا، دستگاه پخت نان را مخلوط، ورز، اثبات و پخته می کند. واقعاً به همین سادگی است.

شما همچنین می توانید از دستگاه پخت نان برای کارهای خاص تر یا بخش هایی از دستور پخت نان مورد علاقه خود استفاده کنید.

مخلوط کردن و ورز دادن

پره های مخلوط کن نان ساز طوری طراحی شده است که به طور کامل از مواد تشکیل شده است. این برای دستور العمل های نان اصلی و همچنین آنهایی که طعم های اضافه شده یا ترکیبی دارند صدق می کند. در واقع، بسیاری از مدل‌های جدیدتر دارای یک چاهک هستند و به شما هشدار می‌ دهند که چه زمانی آن موارد اضافی را اضافه کنید. این ویژگی به ویژه هنگام تهیه دستور العمل هایی مانند پانتون مورد علاقه آشپزخانه آزمایشی ما مفید است.

دستگاه نانوایی رستوران خمیر نان را برای شما ورز می دهند تا بافت مناسبی داشته باشد. وقتی از همزن ایستاده برای ورز دادن خمیر استفاده می کنید، این کار به همان روشی عمل می کند که قلاب خمیر انجام می دهد.

دستگاه نانوایی رستورانثبات نان

نگهداری از نان تا زمان آماده سازی به خصوص وقتی آشپزخانه شما گرم یا مرطوب نیست ممکن است مشکل باشد(مخمر داخل نان ضروری است). یک دستگاه پخت نان به آرامی خمیر را گرم می کند تا به خوبی آماده شود.

پخت سفارشی

برخی از دستور العمل های نان چالش برانگیزتر از بقیه هستند. نان‌ هایی که از گندم کامل، چاودار یا دیگر آردهای غیر سنتی استفاده می ‌کنند، می ‌توانند از نظر ورز دادن و سفت شدن کاملاً مشکل باشند. دستگاه های پخت نان این نان ها را بسیار ساده می کنند. اکثر مدل ها با یک نان سبوس دار از پیش تنظیم شده عرضه می شوند.

 

همچنین خواهید دید که برخی از دستگاه های نان دارای تنظیماتی برای سایر سبک های نان محبوب مانند نان های روستایی با پوسته بیرونی، خمیر ترش یا حتی نان موزی هستند! حتی می توانید از دستگاه پخت نان برای تهیه خمیر پیتزا استفاده کنید.

زمان

ماشین آلات نان یک دارایی برای افراد پرمشغله است. به جای اینکه تمام صبح در آشپزخانه بمانید تا مخلوط کنید، ورز دهید، ثابت کنید، شکل دهید، ثابت کنید (دوباره) و بپزید، یک دستگاه پخت نان همه اینها را برای شما حل می کند. با دستگاه نان، تنها با چند دقیقه زمان دستی می توانید نان تازه داشته باشید.

به علاوه، بسیاری از مدل‌ها تنظیماتی دارند که به شما امکان می ‌دهد زمان‌ بندی پخت خود را برای شروع زمانی که مناسب می‌ بینید، انجام دهید.

برای خرید درستگاه نانوایی رستوران با بهترین قیمت با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۳۲۰۶۰۶۱۵ در تماس باشید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

خانه خدماتتماس ارتباط با ما
09132060615