چانه گیر نانوایی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در نانوایی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه آسیا پخت یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع دستگاه هایی نظیر چانه گیر نانوایی و دستگاه نانوایی تونلی را با مناسب ترین قیمت ها ارائه می دهد.

تقسیم کننده خمیر نانوایی یک قطعه تجهیزات صنعتی شیرینی پزی و نانوایی است. به شما کمک می کند تا تقسیم حجمی را انجام دهید، ناگفته نماند که می توانید خمیر شیرینی و نانوایی را با موفقیت زیادی گرد کنید. می توانید از آن به عنوان وسیله ای برای جایگزینی کار دستی با یک سیستم مکانیکی استفاده کنید.

گرد و چانه گیر خمیر نانوایی یک واحد تجاری است و به شما کمک می کند تا میزان بهره وری را با موفقیت زیاد افزایش دهید. تقسیم کننده خمیر نانوایی کمک می کند تا نتایج فوق العاده ای به ارمغان بیاورد و ویژگی ها از این نظر بسیار خوب هستند.

چانه گیر نانواییقیمت چانه گیر نانوایی

چانه گیر نانوایی دارای پرس با تیغه های برش، ساختار بالایی که توسط یک سطح حرکت می کند، صفحات قرقره ای برای قرارگیری صحیح خمیر و همچنین سیستم گرد کردن خمیر دارد. شما همچنین یک سیستم کنترل دارید که فرآیند را سریعتر و راحت تر می کند. در نهایت، یک تیونر عمق پرس نیز وجود دارد، زیرا این تنظیم فضای مناسب بین خمیر و پرس را ارائه می دهد.

نکته ای که در مورد چانه گیر نانوایی باید به آن توجه کرد این است که راه بسیار خوبی برای ایجاد محصولات شیرینی و نانوایی با موفقیت بسیار به شما ارائه می دهد. ویژگی ها در میان برخی از بهترین های موجود در بازار هستند و بازگشت سرمایه همیشه بسیار زیاد است. اینها شامل طول حرکت ورز دادن قابل تنظیم، کاسه قابل جابجایی است که به راحتی تمیز می شود و سرعت ورز دادن و چرخش مستقل دارد.

این دستگاه قابلیت تهیه ۱۳ تا ۱۶ چانه در دقیقه، از وزن g70 تا g450، را دارد و تمام استیل می‌باشد.

طول۸۰cm
عرض۸۰cm
ارتفاع۱۷۰cm
وزن۱۳۰kg

همچنین، نکته ای که در اینجا باید به خاطر داشت این است که بسیاری از چانه گیر های نانوایی دارای ویژگی های ایمنی و بهداشتی هستند. مواردی مانند مواد مجاور اضافه شده در نزدیکی قسمت های برش که به طور کامل از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند به شما کمک زیادی می کند.

سپس برخی از ویژگی های مربوط به پایداری چانه گیر نانوایی تجاری نیز وجود دارد که بسیار مهم است.

همچنین، نکته ای که در اینجا باید به خاطر داشت این است که بسیاری از چانه گیر های نانوایی دارای ویژگی های ایمنی و بهداشتی هستند. مواردی مانند مواد مجاور اضافه شده در نزدیکی قسمت های برش که به طور کامل از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند به شما کمک زیادی می کند.

سپس برخی از ویژگی های مربوط به پایداری چانه گیر نانوایی تجاری نیز وجود دارد که بسیار مهم است.

ظرفیت بالای محصول

بله ظرفیت خیلی مهمه چون با یک واحد تجاری سروکار دارید. تقسیم کننده خمیر نانوایی تجاری می ‌تواند به راحتی ۳۰ تا ۱۵۰ قسمت در دقیقه با تقسیم‌ کننده تک خروجی بدهد.

بنابراین شما می خواهید نتایج به سرعت و در سریع ترین زمان ممکن در دسترس باشد. واحد های ارائه شده توسط این مجموعه چندین چرخ چرخدار سنگین را وارد می کنند و دستگاه را می توان خیلی سریع نیز تمیز کرد. این باعث راحتی و ارزش فوق العاده ای می شود که به ندرت می توانید در این موقعیت پیدا کنید.

اگر یک تقسیم کننده خمیر نانوایی تجاری قابل اعتماد می ‌خواهید، ممکن است بخواهید تقسیم کننده خمیر نانوایی را امتحان کنید. این یک محصول شگفت انگیز است، و محصولی است که بازگشت سرمایه بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد. به علاوه، این یک واحد همه کاره است که می تواند مطابق با نیازهای شما سازگار شود. لیستی با ویژگی های مورد نیاز خود ایجاد کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید، مشکلی برای یافتن نتایج مورد نظر خود نخواهید داشت.

چانه گیر نانوایی بربری

یک چانه گیر نانوایی به سرعت در بسیاری از آشپزخانه های رستوران ها و نانوایی ها در همه جا به یک عنصر اصلی تبدیل می شود. از طریق اتوماسیون، سرآشپزها می توانند برای سرمایه گذاری در سایر زمینه های کسب و کار، مانند استخدام یک کارمند در خانه یا خرید سایر تجهیزات مرکزی برای عملیات خود، پول پس انداز کنند.

این دستگاه می ‌تواند کارهای زیادی را در مدت زمان کمی انجام دهد، و این همان چیزی است که آن را بسیار ارزشمند و مطمئناً ارزش سرمایه‌ گذاری را دارد.

خرید چانه گیر نانوایی

خرید چانه گیر های نانوایی مزیت ها و کاربرد های بسیاری در نانوایی ها دارد برخی از این مزایا عبارت اند از:

  • شما نان را در حجم مشخصی پخت می کنید

آیا بسیاری از موارد مشابه را بارها و بارها ایجاد می کنید؟ کلوچه، بیسکویت، پیتزا – همه این کالاها به شما نیاز دارند که یک کار را به طور مکرر انجام دهید: گلوله‌ های خمیر را تشکیل داده و بغلتانید.

از آنجایی که این می تواند یک فرآیند وقت گیر باشد، ممکن است وسوسه شوید که یک کارمند را برای انجام این مرحله استخدام کنید.

تنها مشکل؟ شما به آنها نیاز دارید تا تکنیک خود را کامل کنند، مطمئن شوید که وزن هر قسمت خمیر درست است و طبق برنامه باقی بمانید. برای یک نانوای با تجربه کمتر، این یک کار دشوار است، اما یک چانه گیر نانوایی به راحتی این مشکل را حل می کند.

  • ۲. در پول و زمان صرفه جویی می کنید

اگر کارمندی را برای کمک به تولید خمیر استخدام می کنید، آماده باشید: هزینه آنها بیشتر از دستمزد ساعتی است. باید در مورد مرخصی با حقوق، مرخصی استعلاجی و سایر مزایا فکر کنید. اگر بتوانید کار تقسیم بندی خمیر را به طور خودکار انجام دهید چه؟

چانه گیر نانوایی این کار را انجام می دهد و در هزینه و زمان شما صرفه جویی می کند.

  • ۳. می توانید کنترل وضعیت پخت را در دست بگیرید.

آیا می خواهید سطح بالاتری از کنترل بر کیفیت خروجی آشپزخانه خود داشته باشید؟ از آنجایی که یک چانه گیر نانوایی، گلوله های خمیری یکنواخت به اندازه کسری از اونس ایجاد می کند، می توانید مطمئن باشید که هر محصولی که ایجاد می کنید یکسان است.

  • ۴. کارتان حرفه ای انجام می شود.

یک چانه گیر نانوایی می تواند به رستوران یا نانوایی شما کمک کند تا با طعم، سبک و بافت غذایی خاص خود در شهر متمایز شوید. هنگامی که اندازه، وزن و نسبت هر نمونه خمیر کوچکتر را کامل کردید، این دستگاه می تواند به شما کمک کند تا آن اندازه گیری ها را بارها و بارها بازسازی کنید. وقتی مشتریان از فروشگاه شما بازدید می کنند، می دانند که از نظر سلیقه چه انتظاری باید داشته باشند.

چانه گیر های نانوایی بسیار پرطرفدار و چشمگیر ما از جمله طیف فوق العاده ای از انواع دستی، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک، هیدرولیک و حجمی را کشف کنید. این دستگاه ها برای هر نانوایی اندازه ای که به دنبال صرفه جویی در وقت و هزینه در کارهای روزانه هستند ایده آل هستند. همه تقسیم ‌کننده‌های خمیر ما، گلوله‌ های خمیری گرد یکنواختی تولید می‌ کنند که به شما امکان می ‌دهند هر بار محصولات باکیفیت تولید کنید. ناگفته نماند که این دستگاه ها در اندازه های مختلف وجود دارند که آنها را برای هر نانوایی تجاری با اندازه ایده آل می کند. هنگام استفاده، خمیر با استفاده از تیغه‌های با کیفیت بالا خرد می‌ شود و سپس به شکل گلوله‌های یکنواختی در می ‌آید و آماده می ‌شود تا فوراً از آن استفاده کنید. چانه گیر های نانوایی ما از نظر تعداد ویژگی هایی که دارند از جمله حداکثر ظرفیت وزن خمیر، تعداد قطعات خمیر تولید شده و شکل این قطعات که می تواند شامل مربع، دایره یا شش ضلعی باشد، متفاوت است.

اگر به دنبال ” قطعات” برای دستگاه های تقسیم خمیر هستید، لطفاً برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. مدل‌های ما همچنین دارای مجموعه‌ای از موارد اضافی اختیاری هستند که در صورت درخواست و همچنین با ضمانت در دسترس هستند. همه دستگاه های تقسیم خمیر مستقیماً از تولید کنندگان قابل اعتماد ارسال می شوند، اما فقط در نظر داشته باشید که زمان ارسال ممکن است متفاوت باشد. امروز با ما تماس بگیرید تا واقعاً تجارت نانوایی خود را به پیش ببرید.

چانه گیر های نانوایی چه کاربردهای رایجی دارند؟

معمولاً در نانوایی ها و رستوران ها برای تهیه انواع نان و شیرینی از خمیر تقسیم کننده ها استفاده می شود. همچنین در پیتزا فروشی ها برای تهیه خمیر پیتزا استفاده می شود. برای تهیه هر نوع خمیری می توان از چانه گیر های نانوایی استفاده کرد، اما بیشتر برای تهیه خمیر نان از آن ها استفاده می کنیم.

چگونه یک چانه گیر را تمیز می کنید؟

برای تمیز کردن جداکننده خمیر، ابتدا خمیر را از دستگاه جدا کرده و دستگاه را خاموش کنید. در مرحله بعد، از یک پارچه نرم برای پاک کردن قسمت بیرونی دستگاه استفاده کنید. سپس از یک برس یا هوای فشرده برای تمیز کردن داخل دستگاه استفاده کنید. در نهایت دستگاه را با آب بشویید و با حوله خشک کنید. چانه گیر شما اکنون باید برای ادامه کار آماده باشد.

چانه گیر چگونه کار می کند؟

خمیر تقسیم ماشینی است که برای تقسیم خمیر به قطعات کوچکتر استفاده می شود تا بتوان از آن برای تهیه انواع نان و شیرینی استفاده کرد. این دستگاه از یک قیف، مجموعه ای از چاقوهای تقسیم کننده و مجموعه ای از صفحات برش تشکیل شده است. قیف از خمیر پر می شود و سپس از چاقوها برای برش خمیر به قطعات کوچکتر استفاده می شود. سپس از صفحات برش برای برش خمیر به قطعات کوچکتر استفاده می شود. سپس خمیر را جمع آوری کرده و در قالب یا تابه قرار می دهیم تا بتوان آن را پخت.

از تقسیم کننده های خمیر در نانوایی ها برای تقسیم حجم زیاد خمیر به مقادیر مساوی با استفاده از یک یا دو پیستون یا چاقو استفاده می شود.

در حالی که این راهنما برای منعکس کننده قوانین ایمنی و بهداشت کار فعلی (قانون بهداشت و ایمنی در محل کار ۲۰۱۵ و مقررات) به روز نشده است، ممکن است همچنان حاوی اطلاعات و اقدامات مربوطه برای حفظ سلامت و ایمنی کارگران و سایرین باشد.

لطفاً این راهنما را در ارتباط با تمام استانداردهای صنعت مرتبط که برای شما به عنوان PCBU اعمال می شود، بخوانید. این راهنما به تدریج بازنگری می شود و یا به روز می شود، با دستورالعمل دیگری جایگزین می شود یا لغو می گردد.

چانه گیر های نانوایی که برای تولید دسته‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند، به جای عمل مکانیکی، دستی عمل می‌کنند و خطرات آن در طول تقسیم خمیر جدا می ‌شود.

دستگاه تقسیم خمیر حجمی پورلانماز با استفاده از جدیدترین سیستم تکنولوژی فرآوری خمیر، خمیر را به وزن درخواستی بدون فشار دادن و آسیب رساندن به خمیر برش می دهد. تمام سطوح در تماس با خمیر از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. به دلیل خلاء ناشی از حرکت سیلندر پیستون، خمیر را با وزن خود برش می دهد. سیستم روغن کاری به طور خودکار کار می کند. بنابراین، ماشین‌آلات عمر طولانی ‌تری دارند. تمام سطوح با روغنی که با مواد غذایی سازگار است روغن کاری می شود. قیف از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

در یک نانوایی تجاری، تقسیم ‌کننده‌های خمیر هیدرولیک، تجهیزات تخصصی هستند. هنگامی که خمیر به صورت دسته ای مخلوط شد، تقسیم کننده ها کار را به دست می گیرند. همانطور که از نام آن پیداست، دستگاه آن را به بخش هایی تقسیم می کند. اندازه و وزن هر کدام یکسان است تا نتایج یکسان باشد.

تقسیم کننده ها به انتخاب شما از نوع مربع، فولاد ضد زنگ یا از نوع مخزن گرد و چدنی ارائه می شوند. آنها برای جلوگیری از اضافه کردن سر و صدا به محیط کار، بی صدا عمل می کنند.

مهم نیست که چه سبکی را انتخاب می کنید، این اجزای ضروری یک نانوایی تجاری خمیر را به ۲۰ قسمت با وزن بین ۱۰۰ گرم تا ۹۰۰ گرم تقسیم می کنند. حداکثر خروجی ۹۰۰ قطعه در ساعت است. در این سطح، می توانید انتظار افزایش بهره وری برای کسب و کار خود را داشته باشید. به هر حال، این جایی است که می توانید انتظار داشته باشید درآمد بیشتری ایجاد کنید.

اگر تصمیم به انتخاب یک سبک مربعی دارید، می توانید گزینه ۱۰/۲۰ را دریافت کنید. این به دستگاه اجازه می دهد ۱۰ تکه خمیر را با حداکثر وزن ۱۸۰۰ گرم تقسیم کند. هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام تقسیم کننده خمیر هیدرولیک برای شما مناسب است، باید در نظر بگیرید که چه نوع محصولات نان درست می کنید و چند بار برای محصولات بزرگتر تا ۱۸۰۰ گرم سفارش می گیرید.

ویژگی ها و مزایای دستگاه چانه گیر نانوایی هیدرولیک

مدل های تقسیم کننده خمیر هیدرولیک دارای چندین ویژگی و مزیت هستند.

چاقوهای استیل ضد زنگ. چاقوهای تیز دارای ویژگی جمع شدن خودکار برای نگهداری آسان هستند.

آسان برای تمیز نگه داشتن. سطوح به ‌طور ویژه پردازش شده‌اند تا کیفیت نچسبی داشته باشند که با گذشت زمان در جای خود باقی می ‌مانند.

مخزن استیل ضد زنگ. این ماده به دلیل ویژگی های بهداشتی و نگهداری آسان آن انتخاب شده است.

برای خرید چانه گیر نانوایی با مناسب ترین قیمت ها با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۳۲۰۶۰۶۱۵ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

خانه خدماتتماس ارتباط با ما
09132060615