پاتیل استیل نانوایی

پاتیل استیل نانوایی از قوی ترین و قابل اطمینان ترین محصولاتی هستند که می توانید از آنها برای تهیه نان استفاده کنید.

آسیا پخت علاوه بر پاتیل های اتیل ارائه دهنده برترین انواع دستگاه نانوایی تونلی و همچنین دستگاه نانوایی بربری می باشد.

یک پاتیل نان از جنس استنلس استیل به گونه ای ساخته شده است که به طور موثر گرما را هدایت می کند و اجازه می دهد خمیر در حین پخت بلند شود و به نان شما شکل آشنای خود را بدهد. ما همچنین قالب های نان را در شکل ها و اندازه های غیر سنتی ارائه می دهیم تا بتوانید چوب نان و نان های مینیاتوری بپزید.

ما پاتیل استیل نانوایی را ارائه می دهیم که تقریباً با هر دستور پختی کار می کنند، بنابراین می توانید مطمئن باشید پاتیل های شما مطابق با نیازهای کسب و کار شما هستند. انتخاب ما شامل قالب های گرد نان و روکش های پولمن برای قرار دادن در بالای پاتیل استیل نانوایی است که به نان شما شکل دقیقی می دهد که می خواهید. بهترین از همه این است که حتی می توانید یک پاتیل نان استیل ضد زنگ با لعاب سیلیکونی پیدا کنید که حذف محصول نهایی شما را آسان می کند.

پاتیل نانپاتیل استیل نانوایی استیل ضد زنگ ما برای دوام طولانی مدت با استفاده مکرر در آشپزخانه تجاری شما ساخته شده اند. ساختار فلزی آنها باعث می شود که رسانای گرمایی عالی باشند، بنابراین نان های شما با هر بار استفاده به طور مداوم پخته و بلند می شوند.

برخی از این پاتیل ها همچنین دارای روکش سیلیکونی هستند که به راحتی می توانید نان تازه پخته شده را بدون چسبندگی جدا کنید. برای محصولات اضافی که با پاتیل نان استیل ضد زنگ خود همراه هستند، به انتخاب های ما از چاقوهای نان، تخته نان، و سبدهای نان نگاه کنید.

اگر قبلاً یک پاتیل برای پخت دارید، ما به شما کمک می کنیم تا تکنیک پخت نان را به سطح بعدی ارتقا دهید. شاید با پخت نان در فر هلندی آشنا باشید. فر هلندی در اصل یک قابلمه درب دار است که پاتیلی شگفت انگیز برای تهیه نان های صنعتی در خانه است. در حالی که نان پخته می شود، بخار یا تراکم در داخل اجاق هلندی ایجاد می شود یا به دام می افتد و پوسته محکم تر و جویدنی ایجاد می کند. این کاملاً قابل توجه است.

از این وسیله جهت حمل و نگهداری خمیر در واحدهای نانوایی استفاده می شود.

جنس آن از استیل مقاوم و یکپارچه بوده که در ظرفیت های ۵۰ لیتر، ۷۰ لیتر، ۱۱۰ لیتر ، ۱۵۰ لیتر و ۲۰۰ لیتر تولید می شود.

ومعمولا به همراه گاری پاتیل حمل خمیر تهیه می گردد.

نان ترکیبی از آرد و آبی است که پخته شده است. در طول سال‌ها، تولید آن با افزودن‌های فراوانی از میوه گرفته تا آجیل و بسیاری از انواع مختلف آرد، پیچیده ‌تر شده است. نان یک غذای اصلی در بسیاری از کشورها با اهمیت فرهنگی است.

اولین شواهد نان در حدود ۳۰۰۰۰ سال پیش با پیشرفت های تکنولوژیکی به سرعت فزاینده است. حدود ۱۰۰۰۰ سال پیش، اولین گونه های مایه خمیر شده توسط افرادی ظاهر شد که کف آبجو را از بین می بردند تا به خمیر اضافه کنند.

سپس با گذاشتن یک تکه خمیر در طول شب، خمیر مایه درست می‌ شد که مخمر طبیعی را به خود می‌ گرفت و باعث می ‌شد نان بیشتر ور بیاید.

در سال ۱۹۶۱ با تولید میکسرهایی که می ‌توانستند دسته‌های بزرگ نان را بدون کار دستی تولید کنند، وارد دوران مدرن شد. از بین بردن اتکای شدید به کار دستی، نان را به طور گسترده در دسترس و همچنین ارزان کرد و آن را به یکی از رایج ترین محصولات در جهان تبدیل کرد

فرآیند تهیه نان دارای پنج مرحله است:

مخلوط کردن – این کار ترکیبی از همه مواد است، معمولاً آرد گندم، آب، خمیر مایه، نمک و چربی. اجازه می دهیم خمیر مخلوط شود تا یک محصول شود.

شکل دادن – این کار زمانی است که نانوایان یا ماشین آلات صنعتگر، خمیر را به شکل و اندازه دلخواه در می آورند.

ضخیم سازی – پروفینگ به آن اجازه می دهد تا بالا بیاید و ساختار خرده نان مورد نظر را ایجاد کند.

امتیاز دهی – قبل از پخت باید آن را برش دهید تا با منبسط شدن نان در فر، شکل آن مخدوش نشود.

پخت – پخت، پخت واقعی نان است. در بسیاری از انواع فرها انجام می شود و بسته به نوع آن بسیار متفاوت است.

انواع مختلفی از نان ها از جمله نان های میوه ای، سریع، چاودار و هر نان دیگری که نانوا لازم بداند وجود دارد. به طور معمول، بسته به قوام مورد نظر، ۶۰ ۷۵٪ وزن نان آب است. نان همچنین معمولاً دارای چربی در سطح ۳٪ به منظور نرم شدن بافت و حمایت از توسعه گلوتن است. در نهایت، نمک تقریباً به تمام فرمول ها اضافه می شود تا طعم و مزه را تقویت کند و توسعه گلوتن را تقویت کند و محصولی با کیفیت بالاتر را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد.

نان به طرق مختلف در سراسر جهان استفاده می شود و ارزش غذایی متفاوتی دارد. به طور معمول، این یک غذای کم پروتئین و چربی است که کربوهیدرات بالایی دارد. نان های سبوس دار دارای بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی طبیعی هستند، اگرچه بیشتر نان های سفید با مواد معدنی مشابه غنی شده اند.

طبق قانون، کلسیم، آهن، تیامین و نیاسین به همه آردهای قهوه ای و سفید در ایالات متحده اضافه می شود. بسیاری از کشورها با استفاده از گندم و افزودنی‌های گیاهان نشاسته‌ای بومی خود، برخی از انواع آن را تولید می ‌کنند که طعم و ارزش غذایی متفاوتی به آن می ‌دهد.

برای خرید پاتیل نانوایی، باید به نکات زیر توجه کنید:

جنس پاتیل: پاتیل های نانوایی معمولاً از استیل یا آلومینیوم ساخته می شوند. استیل مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد، اما آلومینیوم سبک تر و ارزان تر است.

ظرفیت پاتیل: ظرفیت پاتیل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. پاتیل های کوچکتر برای نانوایی های کوچکتر مناسب هستند، در حالی که پاتیل های بزرگتر برای نانوایی های بزرگتر مناسب هستند.

پایداری پاتیل: پاتیل باید دارای پایه ای محکم و پایدار باشد تا از ریختن خمیر جلوگیری کند.

دسته پاتیل: دسته پاتیل باید دارای روکش عایق باشد تا از سوختن دست جلوگیری کند.

در اینجا چند نکته برای خرید پاتیل نانوایی آورده شده است:

از یک فروشگاه معتبر خرید کنید.

پیش از خرید، پاتیل را از نزدیک بررسی کنید تا از وجود هرگونه نقص یا آسیب اطمینان حاصل کنید.

گارانتی پاتیل را بررسی کنید.

در اینجا چند سوال متداول در مورد خرید پاتیل نانوایی آورده شده است:

پاتیل نانوایی چند لیتری بخرم؟

ظرفیت پاتیل را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. اگر نانوایی کوچکی دارید، یک پاتیل ۱۰۰ لیتری یا ۱۵۰ لیتری مناسب است. اگر نانوایی بزرگی دارید، یک پاتیل ۲۰۰ لیتری یا بیشتر مناسب است.

بهترین جنس پاتیل نانوایی چیست؟

استیل و آلومینیوم دو جنس پرکاربرد برای پاتیل نانوایی هستند. استیل مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد، اما آلومینیوم سبک تر و ارزان تر است.

قیمت پاتیل نانوایی چقدر است؟

قیمت پاتیل نانوایی با توجه به جنس، ظرفیت و برند آن متفاوت است. قیمت پاتیل های استیل معمولاً بیشتر از قیمت پاتیل های آلومینیومی است.

برای خرید پاتیل استیل نانوایی با بهترین قیمت با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۳۲۰۶۰۶۱۵ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

خانه خدماتتماس ارتباط با ما
09132060615